Publicitat
Publicitat

"El que tu ets no és bo ni dolent, el que és important és el que fas amb el que ets"

El 'coach' Carlos Andreu anima els empresaris a conèixer millor el seu interior per triomfar

L''speaker', conferenciant i 'coach' Carlos Andreu ha aportat la nota d'humor a la Trobada empresarial al Pirineu durant la seva conferència '¡Atrévete a conocerte!'. Durant les gairebé dues hores que ha estat sobre de l'escenari ha posat a prova als assistents amb un test per descobrir quina tipologia de personalitat tenen, la qual es pot dividir partint de quatre conceptes: racionals, irracionals, introvertits i extrovertits. Cadascun amb els seus pros i contres i tots viables tant en l'emprenedoria com en la pròpia vida, ha defensat.

El que és bàsic, al seu parer, és conèixer-se bé per, posteriorment, "poder donar la millor versió de nosaltres mateixos". "El que tu ets no és ni bo ni dolent, el que és important és què fas amb el que ets", ha afegit.

Abans de la conferència d'Andreu, ha tingut lloc la taula rodona on hi han participat tres empresaris d'èxit de la província de Lleida: Montserrat Rossell, administradora general d'Altinco; Jaume Pont, president de Llet ATO; i Jaume Sala, fundador del Grup Salto. Tots ells han explicat els seus projectes, els quals també tenen èxit fora de Catalunya.

Rossell forma part d'una empresa que fabrica i comercialitza productes ecològics per a l'agricultura, i ha parlat d'aspectes importants per al bon desenvolupament de l'empresa com tractar bé al personal, la flexibilització horària i "la formació constant, perquè si no, no pots participar d'aquest món canviant". Per la seva part, el president de Llet d'ATO ha defensat la llet com a producte identitari de Catalunya i també l'ha defensat de les anomenades begudes vegetals (soja, arròs...), que han acabat "desprestigiant el nostre producte de manera injusta", un fet que també és culpa del mateix sector de la llet, perquè no ha dedicat prou esforços a promocionar el producte.

Sala, fundador d'una empresa del sector de les TIC, ha recordat "que la tecnologia està aquí per quedar-se" i que les noves generacions cada vegada exigeixen més i millor servei relacionat al respecte. I se'ls ha de satisfer.