Publicitat
Publicitat

CRÍTICATV

Els consells de Tom Cruise

Dijous visitava El hormiguero d'Antena 3 en Tom Cruise. El programa ho va donar tot: s'hi van deixar el pressupost i l'enginy. Cruise ja és una de les estrelles fixes del programa de Pablo Motos, i és que el presentador destina totes les seves energies a seduir els famosos de Hollywood perquè tinguin ganes de repetir. L'estratègia de Pablo Motos és clara. Es tracta d'un presentador que organitza tot l'espectacle en funció del seu ego. L'entusiasme que li provoquen les figures internacionals és pel simple fet de convertir-les en secundaris. La fascinació del famós per l'espectacle d' El hormiguero és directament proporcional a la injecció d'autoestima que rep Motos. Els fa la pilota d'una manera tan ben dirigida que l'estrella li retorna l'esforç invertit. És lícit. No tothom té l'habilitat de provocar aquest encant en els altres. Els pregunta tot allò amb què sent que els convidats se sentiran recompensats. A Tom Cruise li va recordar de manera permanent que és una estrella especial, però amb el punt just per fer-li creure que també és un ésser sensible i humil com qualsevol altre. El va lloar com a actor, com a productor, com a pare i gairebé com a messies. Li va demanar que demostrés a la gent la seva capacitat d'esforç i, lògicament, l'estrella va acabar explicant el típic conte de Dickens: "A casa no teníem gran cosa. Sí que teníem menjar, però de ben petit vaig haver de treballar. He venut postals de Nadal i he hagut de repartir diaris". També va deixar que enviés un missatge d'esperança als afectats per la crisi. Cruise va llançar el típic sermó ultraconservador a les classes afligides: "S'ha de treballar de valent i fer-ho el millor possible. Jo no he arribat mai tard a un rodatge..." Gràcies, Tom. Les prèdiques de les celebrities de Hollywood per alliçonar el poble se les podrien estalviar. Que no ens vinguin amb històries d'esperances ni Somnis Americans perquè aquí hem arribat a un punt en què el dia a dia sí que és una missió impossible.

PUBLICITAT
PUBLICITAT