Política 21/07/2016

SDP demana documentació sobre l'atenció al client de l'hospital

La consellera general Sílvia Bonet vol informació dels processos d'avaluació de qualitat de l'atenció al client i el pla d'acció de futur per donar resposta a les recomanacions de l’avaluació diagnòstica inicial

ARA Andorra
1 min
SPD sol·licita còpies de documents del Hospital / ARXIU ANA

Andorra la VellaLa consellera general de Socialdemocràcia i Progrés (SDP), Sílvia Bonet, ha presentat una demanda d’informació, d’acord amb el Reglament del Consell General, per tal de rebre documentació de l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell. Concretament, Sílvia Bonet demana còpia de tots els documents relacionats amb el procés d’avaluació dels estàndards de qualitat de l’atenció al client així com el funcionament de l’organització, inclosa l’avaluació diagnòstica inicial de l’empresa Ubicue Salud, que s’han desenvolupat des de l’inici, per obtenir l’acreditació Join Commission Internacional a l’HNSM.

A més, també ha demanat còpia del pla d’acció de futur o de les mesures implantades fins ara per donar resposta a les recomanacions de l’avaluació diagnòstica inicial.

stats