Publicitat
Publicitat

La 'Braderie' clou una 6a edició "satisfactòria"

El balanç definitiu es podrà fer de cara a mitjans de setmana, moment en què ja s'haurà parlat amb tots els hotels, restaurants i comerços del Pas

El Pas de la Casa ha acollit, durant tot aquest cap de setmana, la sisena edició de la 'Braderie', un mercat d'oportunitats en què els comerços treuen al carrer productes, de temporades anteriors i també d'actuals amb importants rebaixes. Tot i que encara no es disposen de xifres exactes, El president de la Iniciativa Publicitària (Inpub), impulsora de l'esdeveniment, Jean Jacques Carrié, ha explicat en declaracions a l'ANA, que el balanç immediat és "satisfactori", ja que tal com ha indicat, "el temps ens ha acompanyat durant tot el cap de setmana i hem tingut una afluència de compradors importants, sobretot el dissabte". Amb tot, Carrié ha assegurat que de cara a mitjans de setmana, moment en què ja s'haurà consultat l'impacte en hotels, restaurants i comerços, "es podrà fer un balanç més acurat".

El mercat d'oportunitats 'Braderie', que s'ha celebrat durant tot aquest cap de setmana al Pas de la Casa, clou la 6a edició de forma "satisfactòria", segons ha indicat el president de la Iniciativa Publicitària (Inpub), impulsora de l'esdeveniment, Jean Jacques Carrié. Així, Carrié ha recalcat que durant l'edició d'enguany, en què hi han participat una quarantena d'establiments, "el temps ens ha acompanyat durant tot el cap de setmana i hem tingut una bona afluència de compradors".

Tot i això, ha recordat que encara no es disposen de xifres exactes i per aquest motiu ha precisat que el balanç definitiu es podrà fer de cara a mitjans de setmana, moment en què ja s'haurà parlat amb tots els hotels, restaurants i comerços del Pas. En paral·lel al mercat, s'han organitzat animacions al carrer, espectacles infantils, concerts i inflables.