Publicitat
Publicitat

La CASS reorganitzarà l'atenció al públic i hi incorporarà quatre treballadors

Ha estat una de les decisions aprovades pel Consell d’Administració de la CASS reunit aquest dimarts, que també ha aprovat un reglament intern que regularà l'òrgan de direcció de l'entitat

La Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) ha aprovat aquest dimarts per unanimitat el reglament intern que regirà el funcionament del seu Consell d’Administració. Aquest reglament que s'ha aprovat en la reunió del Consell d'Administració s'ha redactat amb l'objectiu de "fixar i precisar certes normes de funcionament del Consell d’Administració de la Caixa Andorrana de Seguretat Social".

Una de les altres decisions aprovades pel Consell d'Administració de la CASS ha estat l'aprovació de la proposta per contractar quatre persones per a l'àrea d'atenció al públic, per tal de millorar l’atenció i les tasques realitzades per aquesta àrea. 

Amb l’objectiu de millorar l’atenció a l’assegurat i a les empreses, i continuant el procés de consolidació de llocs de treball amb caràcter fix de l’entitat, s’ha acordat contractar quatre administratius per a l’àrea d’atenció al públic. La incorporació d'aquestes quatre persones a l'atenció al públic coincideix amb l'aprovació de la proposta per remodelar l'organització de l'espai d'atenció al públic. A més, la CASS ha aprovat la proposta per convocar una plaça de treball per a l'atenció a l'assegurat, i convocar un concurs per cobrir una plaça d’administratiu per a l’àrea de coordinació medicoadministrativa.

A banda, el Consell d'Administració ha adjudicat la segona fase del projecte de gestor documental que s'ha adjudicat a l'empresa Ricoh SLU i el contracte per a la utilització de la base de dades del col·legi oficial de farmacèutics d'Espanya.