Publicitat
Publicitat

Andorra Shopping Festival

Carrers plens de compradors per cloure la 3a edició

La iniciativa d’Andorra Turisme per recuperar el turisme de compres torna a ser un èxit

L’últim cap de setmana de l’Andorra Shopping Festival ha acollit un bon grapat d’activitats a les principals avingudes comercials d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. Aquest cap de setmana es posa el punt final a la tercera edició de l’esdeveniment que va començar el 9 d’octubre. Novament molts turistes han escollit visitar Andorra i els carrers han estat plens de compradors i curiosos que no es volien perdre les actuacions musicals i els tallers infantils de maquillatge i creació de mascares que s’han fet durant aquest dissabte.

Durant aquest mes, les botigues han fet promocions especials i els comerciants han guarnit els aparadors amb diferents temàtiques. A més, el primer cap de setmana, que va coincidir amb el pont del Pilar, i el darrer, que ha coincidit amb Tot Sants, ha estat quan s’ha organitzat el gruix d’activitats, tallers, concerts i animacions a peu de carrer. La plaça Rebés, l’avinguda Meritxell, l’avinguda Carlemany i la plaça Coprínceps han estat els principals escenaris de les actuacions, com els tallers infantils a l’espai ‘Lookids’, una zona dedicada al taller de maquillatge d’ulls ambientat amb música estil chill-out a l'espai ‘The New Look’, i concerts musicals de grups com 'Líquid Dansa', 'Andorra Sax Quartet' i 'l’Òpera amb Jonaina Salvador', entre d’altres.

L’Andorra Shopping Festival és una aposta que va sorgir per revifar el turisme de compres en èpoques de menys afluència de visitants i així posicionar el país com una destinació turística. A més, durant el primer cap de setmana de l’esdeveniment i el darrer els establiments comercials han obert les seves portes fins a les 22 hores.

A causa de l'afluència de visitants, aquest dissabte al matí s'han registrat retencions de fins a vuit kilòmetres per entrar al Principat per la frontera del riu Runer.