Publicitat
Publicitat

FEDA agrupa la seva acció social i cultural en una nova marca

Crea FEDA Cultura amb l'objectiu de donar una major visibilitat a la tasca que realitza en aquests àmbits

Forces Elèctriques d'Andorra (FEDA) ha presentat aquest dimarts la marca 'FEDA Cultura' amb l'objectiu d'englobar totes les seves activitats educatives, culturals i lúdiques, i dotar-les d'una major visibilitat, tant entre el públic d'Andorra com entre els visitants. El director general de FEDA, Albert Moles, ha explicat que "és important que la gent conegui el que fem i perquè ho fem". En aquest sentit, la nova marca es donarà a conèixer a les oficines de turisme, a la pàgina web www.fedacultura.ad, o amb els cartells informatius que s'estan instal·lant al llac d'Engolasters. "La marca l'anirem trobant a tot arreu", ha destacat Moles.

Amb l'objectiu de donar una major visibilitat a les activitats educatives, culturals i lúdiques que FEDA organitza des de fa més de 20 anys, s'ha creat la marca 'FEDA Cultura'. El director general de la parapública, Albert Moles, ha presentat aquest dimarts els canvis que s'estan desenvolupant per consolidar la seva acció social.

Actualment, FEDA desenvolupa activitats com els enllumenats artístics d'edificis emblemàtics, col·laboracions amb esdeveniments com el Cirque du Soleil o la temporada d'espectacles de l'ambaixada francesa, les activitats didàctiques i educatives al museu, o la més recent, la del camí hidroelèctric d'Engolasters.

Moles ha explicat que "la marca 'FEDA Cultura' ajudarà a donar molta més visibilitat a totes aquestes activitats i que la gent ho conegui més i ho relacioni amb l'entitat". La difusió es farà mitjançant la pàgina web www.fedacultura.ad, cartells informatius al llac d'Engolasters per explicar el funcionament de les instal·lacions de captació d'aigua, la seva història, i el significat per al país, o a través de les oficines de turisme.

Entre 4.000 i 5.000 persones van participar durant el darrer any en les activitats organitzades al Museu de l'Electricitat i al Camí hidroelèctric d'Engolasters, una xifra que Moles ha reconegut que ha baixat lleugerament, i que per aquest motiu, "és important donar-hi molta més visibilitat". En aquest sentit, també està previst col·laborar amb altres museus per donar una major difusió.