Publicitat
Publicitat

Living PasGrau per abandonar Grandvalira

Saetde comença a caminar en solitari amb una marca independent: estrena pàgina web i reforça la presència a les xarxes socials

És la primera pedra del nou camí per separat que han emprès Saetde i Ensisa. O el cop de porta definitiu que plasma la data de caducitat que ja té Grandvalira. La societat dominada per Joan Viladomat ha activat aquests darrers dies la nova imatge per a les estacions del Pas de la Casa i Grau Roig: Living PasGrau. La marca no és nova, perquè ja s'utilitzava per donar a conèixer la seva escola d'esquí. Però ara engloba tot el que l'esquiador pot trobar en aquest sector.

La pàgina web sí que s'estrena ( livingpasgrau.com) i ja només obrir-la demostra la voluntat de Living PasGrau: posicionar-se com "una nova forma de viure Grandvalira. Més que neu, més que aventura", tal com ells mateixos exposen. "Neix Living PasGrau", manifesten a dalt de tot del portal web.

Juntament amb livingpasgrau.com, també ha augmentat l'activitat al Twitter, Facebook i Instagram de Living PasGrau, xarxes que fins ara estaven reservades només a explicar l'activitat de les escoles d'esquí del sector. Al Twitter (compte creat el 2010) compta amb 287 seguidors, al Facebook amb gairebé 11.000 i a Instagram amb 811.

La pàgina, així com la gestió de les xarxes, la realitza exclusivament l'equip de Saetde sense la col·laboració de Grandvalira. De fet, dins la web es pot entrar a la seva pròpia central de reserves, per contractar guies de muntanya o monitors d'esquí. Aquesta central, però, encara no està activa.

Ara bé, el que de moment no podrà gestionar Living PasGrau és la venda de forfets, ja que els estatuts de Nevasa deixen clar que això només es pot fer a través de Grandvalira. Per tant, el client haurà de canviar de pàgina web si vol comprar el forfet, després de contractar classes i guies.

Malgrat la clara mostra que ha volgut fer Saetde amb aquesta nova pàgina web, no es pot dir que renegui de Grandvalira. A la web la menciona constantment i també la destaca com a fita destacada dins la seva història, esmentant l'any que es va crear i el que ha significat: "F ormada per 210 km de pistes, Grandvalira es converteix en un marc incomparable per poder gaudir de la neu i de tot allò que hem creat al seu voltant", exposen.

De moment, Ensisa no ha llançat cap pàgina o projecte de màrqueting similar, tot i que fonts properes a la societat han exposat que ja s'hi està treballant.

Etiquetes