Societat 17/01/2017

Vuit seminaris obren el Cicle de Perfeccionament Professional

El cicle, que va començar el 1996, està organitzat per la Universitat d'Andorra amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà i s'inicia el 27 de gener

Ana
2 min
La Universitat d'Andorra acollirà els cursos / ARXIU ANA

Andorra la VellaLa Universitat d’Andorra (UdA) inicia el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP) 2017 amb vuit seminaris oberts al públic sobre temàtiques diverses, una oferta que s’anirà complementant amb més propostes en el decurs de l’any. Aquestes formacions curtes, finançades amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, s’impartiran a la mateixa Universitat. La Universitat d’Andorra, conscient que la divulgació científica no s’ha de limitar a l’ensenyament reglat, sempre ha basat la seva planificació en l’obertura mitjançant la difusió dels coneixements que li són propis entre la societat andorrana en general.

El CPP, que funciona des de l'any 1996, està adreçat als estudiants del darrer curs de les formacions i obert als professionals del país. Mitjançant el CPP es pretén oferir als alumnes que finalitzen els estudis i als professionals formació altament especialitzada en els seus àmbits. El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra des de l’any 2004, a través del qual contribueix a facilitar l’accés a la formació.

'Intel·ligència lingüística per a millorar l’autolideratge i el lideratge d’equips' és el títol del primer seminari, que tindrà lloc els dies 27 i 28 de gener a la Universitat, com tots els seminaris. Per als dies 6, 13 i 20 de febrer està previst el seminari 'Innovation, de la créativité à la disruption'. Després, per als dies 10 i 11 de febrer, està previst 'Formació d’educació emocional per a docents i educadors/es', i el mes s'acabarà, els dies 17 i 18, amb 'Sostenibilitat, consumidor i innovació. Estratègies i casos d’èxit'. Per al mes de març està previst 'Neuroeducació: de la neurociència a l’aula, els dies 3 i 4; i 'La creativitat a l’aula' 24 i 25. Finalment els dos darrers seminaris tindran lloc al maig: 'Avaluar per aprendre' dies 5 i 6, i 'Pensament computacional: ensenyem els infants a programar', el dia 13. Les inscripcions es formalitzen al web www.uda.ad.

stats