Publicitat
Publicitat

Els afectats per la incidència de SomTV recuperaran una part de la factura

Els tècnics han adoptat una solcució temporal que ha normalitzat el servei

Andorra Telecom ha informat que el comportament del servei de televisió s'ha normalitzat i ja és estable, tot i que la solució definitiva de la incidència del servei SomTV es completarà al llarg d'aquesta setmana sense que comporti cap afectació per als abonats.

Tal com va anunciar el director general de la parapública, Jordi Nadal, als clients afectats per la incidència dels darrers dies que van fer una reclamació al 115 se'ls retornarà una quarta part de la quota mensual de televisió, i als abonats a paquets addicionals se'ls en retornarà la meitat.

Andorra Telecom ha habilitat un formulari a la seva pàgina web (www.andorratelecom.ad) per als afectats que no van obrir cap reclamació al 115. Els reemborsaments s'efectuaran a la factura del novembre, que el client rebrà a principis de desembre.

Andorra Telecom ha demanat disculpes a tots els usuaris que s'han vist afectats per la incidència.