Hugo Albino s'estrena sobre d'un escenari amb el cicle Vermuts musicals

L'artista ha interpretat sis dels seus temes propis davant d'una vintena de persones

Per primera vegada el jove intèrpret de hip-hop, Hugo Albino, ha actuat aquest migdia en el marc d'una petita mostra davant de públic. I ho ha fet en la també primera actuació del cicle Vermuts musicals que ha posat en marxa el comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà. El concert, que ha comptat amb prop d'una vintena de persones, finalment s'ha celebrat a la cafeteria dels Planell del camp de neu Ordino-Arcalís i no a la terrassa a causa de les precipitacions. “Tot ha funcionat molt bé, tot i que estava una mica nerviós”, ha explicat Albino. El jove artista s'ha sentit tan a gust que ja pensa en la propera vegada. “M'agradaria molt poder continuar i seguir cantant davant de la gent”.

Albino, nascut el 2003, és un dels alumnes de la secció de cant de l’Espai de Música Moderna. El seu interès pel rap i el hip-hop l’ha portat a compondre els seus propis temes i a versionar les cançons dels seus rapers preferits. De fet, ha interpretat una selecció de sis d’aquestes peces que penja a internet i al seu canal de YouTube. Durant el concert ha estat acompanyat a la guitarra i les bases per Oriol Vilella, i al baix per Juli Barrero.

Amb el cicle 'Vermuts musicals' els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar. Aquestes actuacions tindran lloc en tres espais de restauració del camp de neu Ordino-Arcalís i l’objectiu és que esquiadors i visitants puguin fer el vermut acompanyats de música en directe.