Punt final a una edició "excepcional"
El moment de la signatura d'exemplars per part dels autors ha estat el de màxima afluència
2 min. Andorra la Vella
"Un any excepcional" amb aquestes paraules ha valorat aquest diumenge al vespre l'ànima de la Massana Còmic i president de l'Associació Andorrana del Còmic, la Il·lustració i l'Animació (ARCA), Joan Pieras, la vintena edició de la cita, que ha acabat aquest diumenge amb una gran afluència de públic. De fet, Pieras destacava que quan ja s'estava a punt de tancar portes encara hi havia gent a la sala.
El "ganxo" d'Enrique Corominas, il·lustrador de 'Joc de Trons', ha estat evident, però Pieras destaca la qualitat de tots els artistes que hi han pres part. En el cas concret de Corominas, s'han pogut veure unes il·lustracions que són "una meravella" i que no s'han exposat en molts llocs. De fet, Pieras ha insistit en el fet que des del Museu d'Història de Girona volen acollir la mostra que s'ha pogut veure a la Massana, la qual cosa demostra que "la gent s'assabenta" del que passa en un saló "petit" com és el de la Massana.
Tot i que no és partidari de donar xifres ja que no hi ha cap comptatge exacte de les persones que assisteixen al saló, Pieras ha remarcat que han estat més que l'any passat "seguríssim" i destaca que no li fa por les expectatives que es puguin generar de cara a la 21a edició, ja que recorda que el llistó "està sempre molt alt". Els moments en què hi ha hagut més públic, "una autèntica bogeria", quan els autors signaven els seus exemplars.