1.400 persones assisteixen a la darrera jornada del Red Music

El funky de Maceo Parker i el reggea d'UB40 han estat els encarregats de tancar el festival

Un total de 1.400 persones han assistit aquest diumenge a la darrera jornada de l'Andorra Red Music, per gaudir de les actuacions del saxofonista Maceo Parker i del grup britànic UB40. El primer ha fet saltar de valent el públic amb els seus temes d'estil funky, mentre que la banda d'UB40 ha fet gaudir els amants del funky, guardant-se per al final del concert els seus temes més clàssics, com 'Can't help falling in love' o 'Red Red Wine'.

Aquest diumenge l'escenari situat a la plaça del Consell ha reunit unes 1.400 persones, mentre que el dia més fort va ser dissabte, amb 2.000 assistents, seguit de divendres, amb 1.500. Caldrà esperar però al balanç definitiu d'Andorra Turisme per conèixer el nombre total d'entrades venudes, i si l'esdeveniment ha complert les expectatives, ja que inicialment s'esperava a arribar als 3.000 assistents, o a un 80% de les 7.500 places disponibles entre els tres dies.

Cellers i restauracions valoren la participació a l'Andorra Red Music per ''fer marca''

Tant dins com fora del recinte del Consell General l'acceptació de la proposta gastronòmica de l'Andorra Red Music ha estat molt ben acollida. Segons ha explicat el president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric i responsable de diversos establiments, Miquel Canturri, ''s'ha treballat molt, a les nits hi ha hagut molts restaurants plens i dins del recinte també han funcionat''.

La participació en el festival ha suposat per als establiments més promoció per donar-se a conèixer, i Canturri ha demanat que el Govern i Andorra Turisme segueixin apostant pel festival. ''Des de l'associació hi donarem suport perquè ens sentim implicats'', ha dit, i ha recongut que hi ha hagut mancances però que "tenim tot un any per rectificar i fer-ho millor".

Els cellers presents al recinte de l'Andorra Red Music han destacat igualment la ''bona acceptació'' de l'activitat i la combinació del vi i la música per un segment de públic determinat. Com ha manifestat la representant d'Agropecuaria Les Pletes, del Celler Bregolat, Gemma Capell, els ha ajudat a ''reforçar venda però sobretot reforçar marca''.