Crèdit Andorrà externalitza el Servei d’Atenció al Client (contact center) i n’amplia l’horari

Començarà la seva activitat abans d'acabar l’any

Crèdit Andorrà ha arribat a un acord amb l’empresa especialitzada Espic mitjançant el qual l’entitat externalitzarà el Servei d’Atenció al Client. Aquesta mesura ha estat impulsada amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència del banc, i suposa un pas més en el procés de millora contínua dels serveis que l’entitat posa a disposició dels clients. El servei es posarà en marxa abans de finalitzar l’any.

Aquest canvi permetrà ampliar l’horari d’atenció al client (contact center), que passarà de l’actual, de dilluns a divendres de 8.30 a 18 hores, al següent: de dilluns a divendres de 8 a 20, els dissabtes de 9 a 15 hores, i permetrà també oferir servei de targetes 24 hores els 365 dies de l’any. D’altra banda, disposar d’un Servei d’Atenció al Client especialitzat permetrà garantir l’escalabilitat del servei davant de necessitats d’atenció puntuals. 

Les accions empreses al nou Servei d’Atenció al Client s’emmarquen en el procés de transformació digital de l’entitat, que té el focus en l’omnicanalitat i la millora contínua de la qualitat dels serveis als clients. Es tracta d’un procés constant que ja s’ha iniciat en la resta de canals digitals, com la banca en línia e-Crèdit, les apps e-Crèdit mòbil, Crèdit Wallet i Merkaat, i la recent incorporació del canal Whatsapp d’atenció al client.