L’Andorra Convention Bureau aposta pel mercat nòrdic

Durant el 2015 l'ACB va realitzar 764 visites al mercat espanyol i francès i, 35 ja han confirmat que organitzaran esdeveniments al Principat

L’Andorra Convention Bureau (ACB) vol iniciar contactes amb operadors turístics de països nòrdics, tal com han exposat aquest dimarts a la sisena assemblea anual de l’ACB. La voluntat és que les empreses d’aquests països puguin celebrar al Principat reunions, trobades i viatges d’incentius. Amb aquesta oferta es vol donar resposta a un interès per l’oferta d’hivern que han manifestat diferents sectors professionals dels països nòrdics. Tot i així, l’objectiu prioritari continua sent el mercat espanyol (Catalunya i Madrid) i francès (sud de França).

A la sisena assemblea anual de l’Andorra Convention Bureau, que ha aplegat representants dels seus 28 membres, s’ha parlat de la voluntat d’atreure el mercat nòrdic perquè les empreses d’aquests països vinguin a Andorra a fer reunions, trobades, convencions i viatges d’incentius. Aquesta nova estratègia pretén establir contactes durant el 2016 amb operadors turístics nòrdics amb la voluntat de donar resposta a un interès per l’oferta hivernal que han manifestat diferents sectors professionals d’aquesta zona geogràfica.

L’objectiu prioritari de l’ACB continua sent el mercat espanyol (Catalunya i Madrid) i francès (sud de França) però sense deixar de banda la promoció i comercialització de la candidatura andorrana a la resta d’Espanya i també a altres mercats llunyans.

D’altra banda, durant l’assemblea s’han presentat els principals eixos d’acció del 2016, com l’assistència a determinades fires professionals (Imex, IFTM Top Resa i EiBTM), l'organització de FAM Trips i visites directes a clients, a part de les accions de màrqueting i comunicació que es faran per promoure la comercialització de la destinació d’Andorra fora de les fronteres.

A més, a l'assemblea també han fet un balanç de les diferents accions realitzades durant l’any passat centrades sobretot en l’especialització i consolidació del producte. L’ACB va tancar el 2015 amb 764 visites realitzades als mercats espanyol i francès, de les quals es van materialitzar 103 peticions per organitzar esdeveniments al Principat i finalment 35 d'aquestes han estat confirmades.