Publicitat
Publicitat

'Workshop' a Barcelona per promoure el Principat com a destí de turisme de negocis

A la presentació s’ha destacat la qualitat de les infraestructures, la capacitat que disposa el país per acollir diferents tipus d’esdeveniments i l’ampli ventall d'activitats de neu i postesquí

L'Andorra Convention Bureau (ACB) ha organitzat aquest dilluns un 'workshop' titulat 'Descobreix Andorra' a Barcelona amb l'objectiu de donar a conèixer el Principat com a destí de turisme de negocis.

L'acte ha començat amb una exposició genèrica del que Andorra ofereix per aquest tipus d’esdeveniments, centrada sobretot en l'oferta del país durant l'hivern, a càrrec del director de Producte i Nous Projectes d'Andorra Turisme, Enric Torres. A la presentació s’ha destacat la qualitat de les infraestructures, la capacitat que disposa el país per acollir diferents tipus d’esdeveniments i l’ampli ventall d'activitats de neu i postesquí del Principat.

Seguidament, s'han realitzat diferents reunions entre les empreses andorranes membres de l'ACB que hi han pres part i les empreses especialitzades en l'organització d'esdeveniments d'aquest tipus que han assistit a la trobada. En total hi han participat 40 persones procedents de 27 empreses catalanes (Nomads Events, Omnitel, Atlanta, Anex, Evenia Internacional, Terramar, MeetingPharma Group, Top Congres, etc ), a part de catorze membres de l'ACB.

La presentació 'Descobreix Andorra' s'emmarca dins les accions previstes al pla estratègic de l'ACB per potenciar l'oferta de turisme de negocis a Andorra al mercat espanyol i que aquest any ja ha comptat amb dos viatges de familiarització per al mercat espanyol, un 'workshop' a Madrid i formacions per als membres de l’entitat, entre d'altres.

De cara al 2018, ja està confirmada la celebració de la gala de la Federació Internacional de Motociclisme, una nova edició del Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya, el congrés de l'Skal Club Internacional, i també una trobada de l'Assemblea Parlamentària de la Francofonia.