Pere Augé

Pròxima estació: Andorra International Airport

Saben els que treballen a l’administració, als comerços, a la banca, a la construcció, a l’hostaleria, a la indústria, al transport, a la pagesia i la ramaderia, com influiria en les seves vides, en la seva economia i el seu poder adquisitiu, la millora del país a través del desenvolupament de les comunicacions per terra o per aire?

Reflexions 3.0 per Meritxell

Resten un munt de projectes i canvis legislatius a impulsar, doncs impulsem-los. Acabem la feina en benefici de tots i afrontem una nova etapa canviant les regles del joc

Marca Andorra: invertir en el futur d’un país

Una inversió d’alta rendibilitat en una estratègia de país, el nostre, Andorra, que avui no dubteu que té més futur que mai!

Animals de companyia: revisió de les normes de convivència en el món actual

Si la generalització de l'inodor fou un moment clau en l’evolució de la humanitat, perquè no fer de la generalització de tal invent aplicat als animals de companyia, un dels moments més gloriosos de l’evolució del regne animal?

Andorra, excel·lència gastronòmica

La nostra gastronomia, la de sempre, no està renyida amb l’evolució i la implementació d’una nova forma de desenvolupar el sector

Andorra Blockchain Ecosystem

Resulta il·lusionant pensar que en un breu període de temps Andorra pugui esdevenir un autèntic Ecosistema Blockchain i alhora convertir-se en un dels símbols de la nova Marca Andorra

Marca Andorra: procés final de definició

En aquell auditori ple de sensibilitats i ideologies diverses es respirava unitat i una tímida però perceptible confiança en el futur

Andorra: un país sexy

Tenim prou arguments de present i de futur per ser optimistes i pensar en ser una marca força atractiva

Andorra es renova?

El pas del temps ha fet més evident que calia reaccionar, promoure solucions i motivar a la ciutadania per iniciar un procés de transformació de l’entorn urbà

Tot el que convé saber sobre la nova Marca Andorra

Avui mereixen un homenatge molt especial tot el seguit de voluntaris, membres de la comissió Marca Andorra i comunicació de la CEA, que d’una forma absolutament altruista, desinteressada i patriòtica ens han ajudat a construir els fonaments del que ha de ser la nova Marca Andorra

L'ànima immobiliària d'Andorra

És evident que si més enllà de l'esforç físic o intel·lectual incorporem als nostres projectes una mica d’ànima i de tots els processos que porta associada, al final obtindrem un resultat de dimensions inesperadament positives

Andorra i el seu reactiu mercat de lloguer

El país canvia tan de pressa com també ho fa el món i Andorra ha de canviar d’estratègia per, enlloc de reaccionar als problemes presents, saber anticipar-se a les necessitats futures

La capacitat de seducció de l’empresariat andorrà

Gran part de les bones xifres que exhibeix el nostre país tenen molt a veure amb l’esforç dels empresaris andorrans, molts d’ells des de l’anonimat, la quotidianitat i l’abnegat sacrifici, superant temps i circumstàncies difícils, sobreposant-hi i assolint nous reptes

Andorra IT Smart Ecosystem

Andorra té una oportunitat històrica que no podem deixar escapar. Aquells que s’apuntin a somniar amb nosaltres des d’ara els obrim la porta, vingueu d’on vingueu sereu molt ben rebuts

Andorra i l’economia dels ecosistemes

Aquests ecosistemes, més enllà del títol que els posem, en res s’assemblen al que en diem ‘clústers’ al nostre país i que poc han pogut fer encara pel desenvolupament real de la nostra economia

A qui hem de fer CASS?

És evident que la competitivitat del nostre model econòmic i fiscal està en joc, com també ho està la sostenibilitat del sistema de seguretat social

Andorra, un país cooperant amb la UE

Hem d'entendre que només som una peça d'aquest complicat engranatge que es diu Europa, a la qual ens hem d'adaptar en perfecta harmonia amb la resta de peces

Substància

Cal aprendre a saber dir “no” quan toca, especialment quan es tracta de gent que pretén treure profit d’un país com el nostre sense donar gairebé res a canvi

Marca Andorra: de projecte a realitat

Cal seguir treballant perquè al 2018 puguem disposar de tots els instruments i estratègies comunicatives que configuraran la nova Marca Andorra

Residents per compte propi i inversió exterior

No crec que, si l’objectiu era captar nous inversors, en aquest cas emprenedors i empresaris que venien a desenvolupar una activitat efectiva al país, pels nous que haguem de captar i ajudar a establir-se se’ls hagi d’immobilitzar a l'INAF 30.000 euros

Traçant una línia ascendent

Tot i la millora progressiva del PIB, encara hi ha un clar desequilibri en els resultats obtinguts pels diversos sectors econòmics que el composen, deficiència que reclama reflexió i estratègia