01/03/2011

Una segona identitat, també al mòbil

1 min

4,83 milions de clients van canviar l'any 2010 de companyia de mòbil a l'Estat per passar a una altra que els dóna un telèfon nou o tarifes més barates. Gràcies a la competència, avui hi ha operadores virtuals que permeten trucar per menys de tres cèntims per minut.

Una arma de les grans empreses per retenir els clients sense erosionar els seus beneficis milionaris és afegir nous serveis que es facin imprescindibles per a l'usuari. Movistar ha anunciat que proporcionarà gratuïtament a tots els clients que ho demanin ( http://segundalinea.movistar.es ) un segon número de mòbil, per tal que el puguin donar a persones alienes al seu cercle de confiança, o separar les trucades professionals de les personals.

El més destacable d'aquesta segona línia no és que ofereixi més possibilitats que la primera, com la gestió web dels desviaments i del contestador, sinó que el servei ha estat desenvolupat per fonYou, una petita empresa tecnològica de Barcelona. Bé per Telefònica, que adopta innovacions externes i també s'està obrint als creadors d'aplicacions per compartir amb ells part del seu negoci.

stats