19/05/2015

L’i-campanya amb menys ànima digital

1 min
L’i-campanya amb
 Menys ànima digital

El món digital és només una microbombolla -no representativa- de la vida real, on l’aparença guanya: compra de seguidors falsos, tendències i opinions per aparentar que “la tinc més llarga que els adversaris” -si has de pagar perquè t’estimin, tens un problema d’autoestima-. Zero conversa, només egomonòlegs que s’adrecen als convençuts de la tribu. El món digital ha nascut per trencar jerarquies i descentralitzar, però els partits no volen que la campanya s’escapi de les seves mans: jerarquia, ordre, control i obediència. Tots els partits actuen de la mateixa manera en la campanya digital. L’èxit de la comunicació digital rau a convertir les interaccions digitals en experiències tangibles i reals per poder demostrar el nostre valor diferencial i afegit: aquesta és la gran missió i el repte. La política avui no té més i millor reputació que abans del naixement de les eines digitals.

stats