14/06/2019

Satanisme a Waterloo: quan necessites massa cridar l’atenció

2 min
Satanisme a Waterloo: quan necessites massa cridar l’atenció

Ha de ser dur. Imagina't que has estat anys picant pedra per facilitar l’arribada de l’extrema dreta a les institucions espanyoles. I que, quan finalment això passa, resulta que qui ocupa les poltrones són els teus rivals directes, a qui has aplanat el camí. Doncs bé, això és el que li ha passat a 'Alerta Digital', el mitjà xenòfob que es va convertir en altaveu d’un ultramuntà anomenat Gerard Bellalta i que ha vist com se li escapava el tren davant dels nassos.

El resultat del trauma són peces com “Gerard Bellalta denuncia orgies «polítiques» bisexuals i «aberrants» actes satànics a la casa de Puigdemont”. Diu la notícia que demana a la Fiscalia que investigui els fets. I assegura haver contractat un detectiu privat segons el qual a la casa arriben “satanistes provinents de l’Europa de l’Est”. Diu Bellalta que això suposa “un perill potencial per a la moralitat del Regne de Bèlgica” i que si l’Estat li dona “carta blanca”, posa Puigdemont a disposició de la justícia espanyola “en menys d’una setmana”. Charles Bronson aplaudiria des de la tomba, si no fos que ja el deuen haver invocat a 'chez' Puigdemont. El tema és un deliri evident, propi d’un mitjà capaç de titular sobre l’Ajuntament de Madrid parlant de “la mulata Villacís”. Escriure que es fan orgies polítiques a Waterloo i que tens un detectiu que revelarà els noms dels participants només s’explica des de la derrota profunda i la necessitat de cridar l’atenció. Bellalta denuncia satanisme i no s’adona de com tot plegat el fa quedar com un pobre diable.

El més greu, però, és que el PP s’anuncia en aquest mitjà ultrafòbic. I Norwegian. I Seagram’s. Tant si és publicitat genuïna, com automatitzada (de la que serveix Google) és indignant que marques o institucions estiguin finançant un detritus tòxic així. Ni que sigui per omissió.

stats