Misc 17/01/2013

Paparazzis a l'atur amb Shakira i Piqué

i
Sílvia Barroso
2 min

Si fa tres anys haguessin dit a un paparazzi que podria retratar Shakira i Piqué amb la cantant lluint panxa de prenyada i el futbolista amb el tors despullat, se li haurien posat les $ dels dòlars als ulls, com a l'oncle de l'ànec Donald. Doncs això no passarà mai. Perquè aquesta parella, que es va fer pregar molt abans no van confessar que estaven junts -era un waka-rumor , va dir ella-, s'han anat convertint en uns mestres de rebentar exclusives. Van començar ara fa dos anys, una nit de febrer del 2011, penjant a Facebook la famosa foto de grup en què apareixien junts amb una colla d'amics i que donava per confirmat el coi de relació. Després han fet altres intervencions a la xarxa en les quals no han faltat referències a l'embaràs de la cantant. I el súmmum va ser la foto penjada ahir a Twitter, en què es veia la parella amb poca roba i la panxa de prepartera. El negoci dels paparazzis, definitivament, està mort amb aquest parell. Però fan una gestió curiosa de la seva intimitat. No la blinden, sinó que estan disposats a permetre que se sàpiguen i es vegin moltes coses mentre siguin ells els que obrin i tanquin l'aixeta. Això és el que volen tots els famosos... per guanyar calés amb les exclusives. Ells, en canvi, amb han fet saltar pels aires aquest vell mecanisme. Lluny de fer-hi negoci, la foto d'ahir és el cartell d'una campanya solidària de l'Unicef, però es va escampar ràpidament perquè Shakira la va tuitejar. Tot plegat, per tant, respon a una acurada estratègia de comunicació de la parella: un fes-t'ho tu mateix en què l'ús de les xarxes és la clau per construir-se una imatge determinada, en lloc de posar-la en perill amb el negoci de la premsa del cor. Si no se'ls escapa de les mans, potser marcaran un camí. Els paparazzis s'hauran d'espavilar.

stats