Publicitat
Publicitat

TANDA DE PENALS

Publicitat? No a costa nostra

1. Farré

Jordi Farré va aportar a la campanya el nom de Botemanía. Unes apostes de bingo per internet de les quals no havíem sentit cantar mai ni gall ni gallina. És una marca de Gamesys, la filial dels britànics Intertain. Oferien, deien, 40 milions per a les samarretes d’entrenament i les seccions.

2. Botemanía

Bartomeu va voler rebre la gent de Botemanía per veure si estaven disposats a aportar una xifra similar a l’anunciada per Farré. En la reunió de dimarts, Laurence Walton -Botemanía- va seguir amb el que sembla una catxa. Ara parlen de 80 milions en 4 anys. I el seu nom continua sonant...

3. Bartomeu

Més d’un s’ensuma que l’empresa s’està publicitant de franc a costa del Barça. El club mai no tirarà endavant un acord sense l’aval bancari. Mentrestant, alguns mitjans (potser salivant per captar anuncis de la marca) diuen que s’està a punt de tancar un acord... Em sembla que no es farà.

4. Mourinho

Estripada contra Benítez, Ancelotti i Wenger a la Gazzetta. També rep Guardiola. Ho vol fer amb més humor que mala llet, però no se’n surt: “Si estimes el que fas, no perds els cabells. Mira el Pep, s’està quedant calb”. Si vol saber-ne els motius, hauria de mirar el pare del Pep, Valentí. Se’n diu genètica.

5. Klopp

Jurgen Klopp, que s’havia de prendre un any sabàtic, no ha resistit la temptació: és el nou tècnic del Liverpool -que no li passi res-. Bon joc de paraules a The Sun : “Klopp a The Kop”. Al Bayern, mentrestant, tremolen de veure que el roc a la faixa que tenien per si Guardiola no renovava se’ls ha escapat.

Històries de superació esportiva