Societat 14/10/2019

La CASS durà a terme 900 entrevistes telefòniques

Busca conèixer el grau de satisfacció dels assalariats i la valoració que fan dels canals de contacte o dels serveis oferts

Ara Andorra
1 min
L'edifici de la CASS. / ARXIU ANA

Andorra la VellaDes d'aquest dilluns la CASS inicia un seguit d'entrevistes telefòniques per analitzar l'evolució de la satisfacció dels afiliats. En total seran 900 usuaris que rebran la trucada, 650 assegurats i 250 empreses o treballadors per compte propi. Les dades es compararan amb les dels anys 2017 i 2018, monitoritzant així la valoració dels canals de contacte amb la CASS, la valoració dels diferents serveis oferts i el coneixement de la seguretat social pública entre els usuaris.

Segons han transmès a través d'un comunicat, el qüestionari és resultat de dur a terme dues dinàmiques de grups amb diferents perfils d'assegurats i cinc entrevistes personals amb empreses, buscant temàtiques que puguin ser d'interès. A més, s'analitzaran les mesures correctives posades en pràctica els anys anteriors per saber si s'han complert els objectius, així com la possibilitat d'implementar noves propostes. Els resultats de l'enquesta de satisfacció es presentaran a finals d'any.

stats