La CASS rebaixa la mitjana d'atencions presencials diàries

Segons la parapública, l'increment de la cita prèvia ha fet disminuir les cues

Les atencions presencials de departaments tècnics tal com control sanitari, control administratiu o pensions, només reben atencions presencials amb cita prèvia o perquè convoquen afiliats des del 5 d'octubre. Aquesta nova mesura ha generat una sèrie de beneficis en l’atenció a l’usuari, segons informa la Caixa Andorrana de la Seguretat Social ( CASS) en un comunicat després de la celebració del consell d'administració.

Així, s’ha rebaixat la mitjana d’atencions presencials diàries de 735 a 643. A més, s’ha incrementat l’ús de canals no presencials com l’accés en línia, i es passa del 12% d’atencions presencials amb cita prèvia al 32%. "Això fa que el flux d’afiliats durant el dia estigui més repartit i es redueixen les cues a l’entrada, provocades per visites espontànies sense cita prèvia", argumenta el comunicat.

Des de la CASS es valora positivament els resultats de la nova mesura d’atenció presencial i se seguirà treballant perquè el màxim de tràmits es puguin realitzar de manera telemàtica, i en les atencions presencials augmentar les cites prèvies.