Societat 31/01/2018

La CASS redueix el temps d'espera en l'atenció al públic

Durant el 2017 l'entitat va realitzar 128.528 atencions i es van contestar 59.480 trucades telefòniques

ARA Andorra
1 min
Façana de la Caixa Andorrana de Seguretat Social. / ARXIU ANA

Andorra la VellaLa Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) va realitzar durant l’any passat 128.528 atencions al públic i s’ha constatat un descens en els temps d’espera per les diferents taules. Els descensos han estat, concretament, de 10,1 minuts a 7,3 minuts d’espera mitjana per taula ràpida; de 16 minuts a 11,7 minuts per tràmits generals; de 5,8 minuts a 4,9 minuts per demandes 100%, i de 8,1 minuts a 7,1 minuts per pensions.

La CASS informa també que s’han contestat 59.480 trucades telefòniques i que s’incrementa un 18% el nombre de pins per accedir a la part privada dels assegurats al portal de la CASS (23.085 pins).

Aquestes dades van ser presentades al consell d’administració d'aquest dimarts, on també es va constatar que al juny es va posar en marxa la figura de l’administrativa social que va gestionar 237 casos durant el 2017.

D’altra banda, en la sessió del consell d’administració es va presentar la nova imatge, amb les funcionalitats i millores en la navegació de la web de la CASS, que en breu es posarà en funcionament i que es presentarà públicament el proper 5 de febrer.

stats