Campanya publicitària per potenciar Andorra com a destí d'estades curtes

Turisme inicia un pla de comunicació centrat en els mercats de proximitat

Des d'aquest dimarts i fins al 30 de setembre es durà a terme la nova campanya de 'Countrybreak' als mercats de proximitat, amb la intenció de reforçar Andorra com a destí idoni per a fer estades curtes i viure diferents experiències. Aquesta campanya, que no estava prevista inicialment, servirà com a pont entre les campanyes d'estiu i l'Andorra Shopping Festival 2020, i tindrà com a objectiu potenciar l'oferta de 'shopping', 'wellness', cultura i gastronomia. D'aquesta manera es vol allargar l'estiu captant turistes aquest mes i, especialment, durant els caps de setmana. 

El pla de comunicació s'iniciarà aquest dimarts tant a Espanya, en concret a Catalunya, València i l'Aragó, com a França i la regió d'Occitània. La promoció se centrarà en un espot publicitari de 'Countrybreak' en diferents televisions com TV3, Aragón TV i France 3 (Midi-Pyrénées i Languedoc-Roussillon). 

A més, la campanya es recolzarà en suports digitals com les xarxes socials i altres accions de vídeos en línia. Com sempre, es podrà consultar tota la informació des de la plana web www.visitandorra.com. 

Campanya a Disney Channel 

D'altra banda, gràcies a l'acord signat entre Andorra Turisme i Disney, s'ha previst una campanya paral·lela amb la mateixa temàtica durant tot el mes de setembre, que permetrà donar cobertura nacional a Espanya, tant Disney Channel com en les xarxes socials del grup. La inversió total en mitjans publicitaris destinada a aquesta campanya és de 300.000 euros.