Societat 15/08/2016

Diversió i espectacle a la 'Crash Car' de Grau Roig

Al final, el vehicle més resistent, que ha suportat topades de tot tipus, ha estat el cotxe pilotat per dos conductors que s'estrenaven en la prova, en Jorge Castro i l'Adrià López

Ana
2 min
Centenars de persones gaudeixen de la 'Crash Car' a Grau Roig

Grau RoigUn any més, un dels actes més multitudinaris del calendari de Festa Major d'Encamp ha estat la tradicional cursa de resistència 'Crash Car', que s'ha celebrat aquest dilluns a la tarda a Grau Roig davant una gran expectació. Malgrat que enguany el nombre de participants s'ha reduït fins a una vintena de vehicles, aquest fet no ha suposat cap impediment per tornar a oferir als centenars d'espectadors una esbojarrada cursa plena de diversió, adrenalina i espectacle. D'aquesta manera, després de dues tandes en què s'han dividit els participants atenent al mida del vehicle, ha arribat el moment més esperat: la ronda final en què tots els cotxes que han "sobreviscut" a les tandes prèvies s'han enfrontat dins el mateix recorregut en una prova de tots contra tots.

Al final, el vehicle més resistent, que ha suportat topades de tot tipus, ha estat el cotxe pilotat per dos conductors que s'estrenaven en la prova, en Jorge Castro i l'Adrià López. Un cop rebut el premi que els ha acreditat com a campions de l'edició d'enguany, ambdós conductors han confessat que l'únic secret per aguantar més que la resta és tenir una mica de sort i "mantenir el pedal del gas tota l'estona a fons".

Per la seva banda, des de la comissió de Festes d'Encamp, Tiago da Silva, ha celebrat que "cada cop es constata de forma més clar com moltes persones vénen des d'Espanya i França únicament per veure la 'Crash Car", però també ha lamentat que la davallada de participants ha estat propiciada en gran mesura per la nova Llei de desballestament, "que ens posa les coses una mica més difícils". Quant a la perillositat que suposen aquest tipus de proves, da Silva ha remarcat que "fa 10 anys que hi participo i mai m'ha passat res" i ha afegit que "no val impactar amb altres vehicles de front, el cinturó ha de funcionar perfectament en tots els vehicles i tots els pilots han de portar casc".

stats