Societat 04/07/2018

El Govern externalitza l'atenció telefònica

El servei l'assumirà el 'contact center' Espic des de la Massana

Ana
1 min
La ministra Eva Descarrega a la zona d'atenció telefònica del Servei de Tràmits en una imatge d'arxiu. / Arxiu ANA

Andorra la VellaEl Govern ha decidit externalitzar els serveis d'atenció telefònica de la seva centraleta, tal com publica aquest dimecres el Butlletí Oficial del Principat d'Andorra (BOPA).

El servei el prestarà a partir d'ara el 'contact center' Espic, ubicat a la Massana, per un preu mensual que dependrà del nombre de trucades que es rebin. Així, pot oscil·lar entre els 1.700 euros mensuals, si no se superen les 2.000 trucades, i els 5.200 euros, en cas que s'arribi a les 10.000 trucades. El contracte també estipula un preu per trucada fora de la franja horària establerta, que oscil·la entre els 0,89 i els 1,03 euros.

El contracte té una vigència fins al 31 de desembre del 2018, i es podrà renovar amb l'acord previ del Govern per períodes anuals fins al màxim d'anys que estableix la Llei de contractació.

Fonts del Govern han indicat que l'externalització del servei, que fins ara es feia des del Servei de Tràmits, respon a la voluntat de millorar l'atenció telefònica al ciutadà reduint la pèrdua de trucades en determinades franges horàries. Els recursos humans que ara duen a terme aquest servei de centraleta es destinaran a reforçar i millorar l'atenció telefònica específica de tràmits, corresponent al número 150.

stats