Societat 12/06/2019

Grandvalira aspira a créixer més d'un 10% a l'estiu

El nou tobogan Màgic Gliss és "el producte estrella" d'una temporada en què repeteix el golf, les rutes fins a Pessons i el Funicamp

C. G.
2 min
El director general de Grandvalira-Ensisa, David Hidalgo; el director general de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño, i el director de desenvolupament de negoci de Grandvalira-Saetde, Xavier Salinas, presenten la temporada d'estiu del domini. / C. G. (ANA)

Andorra la VellaGrandvalira ha presentat aquest dimecres les novetats de la nova temporada d'estiu, que arrencarà el proper 21 de juny amb l'obertura del Mon(t) Màgic, el Family Park al Forn de Canillo. Les coses han canviat molt d'ençà la mateixa presentació que es va fer un any enrere, tal com ha recordat el director general de Grandvalira-Nevasa, Alfonso Torreño, en què "més que parlar d'estiu vam parlar de la situació de Grandvalira". Però ara la crisi sobre el futur del domini ha passat pàgina i permet "recuperar la força de la marca Grandvalira també a l'estiu". Ensisa i Saetde caminaran plegats en la comercialització de les activitats que oferiran, el que permet generar optimisme pel que fa a les xifres de clients que calculen que passaran pel seu "territori Grandvalira". El creixement esperat és de "dos dígits", ha afirmat el director general de Grandvalira-Ensisa, David Hidalgo. La nova atracció Màgic Gliss, tobogan instal·lat al Mon(t) Màgic, ha de permetre assolir aquest objectiu gràcies als 20.000 visitants que es calcula que atraurà.

El tobogan, de més de mig quilòmetre de baixada, és la principal novetat d'aquest estiu, tot i que està en funcionament des de principis d'any i ja a l'hivern va superar les expectatives d'afluència. És una activitat de "descàrrega d'adrenalina", amb l'afegit que és apta per a tots els públics a partir dels 3 anys. "El producte estrella" d'Ensisa, ha refermat Hidalgo, i que s'uneix a totes les activitats familiars proposades al Forn de Canillo. Una zona que, a més, guanya un punt de restauració singular: un 'food truck' que s'instal·larà als peus del llac.

Ensisa també repeteix amb el camp de golf, que en aquest cas obrirà a principis de juliol si les condicions meteorològiques ho permeten. S'hi accedirà des del telecabina de Soldeu, giny apte per a transportar-hi bicicletes de manera que els fans dels descensos i de la BTT podran arribar fins a un punt des d'on surten moltes rutes, ha exposat Hidalgo. No és el mateix que un 'bike park' com el que hi havia fa dues temporades, però Hidalgo ha garantit que convencerà als amants de les bicis de muntanya.

Pel que fa a Saetde, les rutes a peu o en vehicle fins Pessons, que es completen amb àpat al restaurant, l'oferta de guies de muntanya, el Funicamp i les excursions que s'hi poden fer un cop s'arriba a l'estació més elevada, i el refugi de l'Illa, són els grans atractius per portar-hi visitants tot aquest estiu. Com a novetat, el director de desenvolupament de negoci de Grandvalira-Saetde, Xavier Salinas, ha volgut destacar el conveni al que s'ha arribat amb l'empresa Epic, que permetrà "donar valor" a "productes diferenciats", per exemple amb activitats com una excursió i sopar a una borda emblemàtica, o fer nit també en un lloc especial i completar-ho l'endemà amb una excursió guiada.

Tot plegat, ha de permetre assolir aquest creixement de visitants optimista, ha exposat Torreño. Una campanya de comunicació "potent" també ha d'ajudar a aconseguir-ho.

stats