Publicitat
Publicitat

L'Andorra a Taula supera expectatives i frega els 4.000 menús venuts

Les jornades no se celebraran a la primavera i se substituiran per unes de més "creatives"

Les novenes jornades de l'Andorra a Taula, que han tingut lloc del 9 d'octubre al 8 de novembre, han superat les expectatives inicials. La Unió Hotelera, impulsora de la iniciativa gastronòmica, aspirava a vendre entre 3.000 i 3.500 menús, xifra que ja s'havia superat el cap de setmana de principis de novembre, ha explicat el portaveu de la Unió Hotelera, Òscar Julián. Així, i a l'espera de tancar definitivament les dades d'aquest darrer cap de setmana de les jornades, "estarem al voltant dels 4.000 menús venuts", ha assegurat. L'afluència a la trentena de restaurants participants ha estat "progressiva" i sense pics concrets.

Malgrat que s'han superat les previsions, "el restaurador té clar que l'Andorra a Taula s'ha de seguir celebrat durant el mes de novembre", ha afirmat Julián. En aquesta novena edició s'havia traslladat a l'octubre per fer-la coincidir amb totes les propostes relacionades amb l'Andorra Shopping Festival. Per tant, la Unió Hotelera té molt clar que cara la tardor vinent tornaran a les dates de sempre, durant el mes de novembre.

El que també té clar la Unió Hotelera és que cal una renovació del format de les jornades, motiu pel qual durant la primavera no se celebraran com fins ara. És a dir, la desena edició de l'Andorra a Taula serà ja a la propera tardor. Cara la primavera es treballa en una alternativa on es potenciï més la "creativitat" i s'abandoni el format "tradicional" actual. D'aquesta manera, també s'aspira a "ampliar la tipologia d'establiments participants", per fer-ho extensible no només a restaurants, sinó també a bars o d'altres locals, ha explicat Julián. Així, també "ampliarem el ventall gastronòmic", ha afegit.