L'USdA lamenta que els treballadors del transport sanitari no hagin estat informats de la reestructuració
El sindicat demana que cap integrant d'aquest col·lectiu sigui acomiadat
1 min.
La Unió Sindical d'Andorra (USdA) ha lamentat que els treballadors del transport sanitari no hagin estat informats del seu futur després de la reordenació del servei que ha engegat el Govern i que preveu que el transport passi a mans dels Bombers. Així ho han fet saber a través d'un comunicat en què assenyalen que els treballadors es van assabentar dels possibles acomiadaments a través dels mitjans de comunicació quan ''la manera correcta és comunicar-se personalment''.
Per això demanen que cap integrant d'aquest col·lectiu sigui acomiadat i que es busqui una altra solució satisfactòria per a totes les parts.
El sindicat posa de relleu que a quinze dies de l'expiració del contracte, ''no saben de qui dependran, no saben quants ni quins seran els companys que en un principi seran acomiadats'' o si podran fer les vacances pendents. En aquest sentit, consideren que ''hi ha moltes incògnites que considerem que a aquestes alçades ja haurien d'estar resoltes''.