Societat 13/10/2019

Pal-Arinsal tanca la temporada amb 1,9 milions de facturació

Fins a 106.000 clients han visitat l'estació durant l'estiu

Agència Ana
3 min
Balanç de la temporada d'estiu del Bike Park de Vallnord Pal Arinsal. / VALLNORD

Andorra la VellaVallnord Pal-Arinsal ha acomiadat la temporada d'estiu aquest diumenge amb xifres molt positives. Un any més i com ja ve sent tendència, l'estació ha augmentat la seva facturació respecte a la temporada passada en aquesta ocasió un 13%. En total, l'estació ha generat uns ingressos d'1.960.790 euros, que suposa un 10,7% de la facturació total anyal, superant els objectius inicials de la temporada.

Pel que fa al públic, ha crescut durant l'estiu en un 11% amb la visital total de 106.654 clients procedents principalment de Catalunya, sud de França, Regne Unit, Andorra i Portugal. Aquest increment sorgeix de l'estratègia de millora constant en serveis i comercialització de la marca que permet obtenir un balanç molt positiu en aquesta nova temporada. En total, aquesta ocupació de clients es reparteix en dues parts. Des del dia d'obertura, el passat 25 de maig, Vallnord Bike Park la Massana & Mountain Park ha acollit 54.546 persones durant tota la temporada, superant també les previsions marcades a inicis de temporada. De forma paral·lela, la Copa del Món de BTT va fer que 42.000 persones, durant la setmana de juliol, visitessin l'estació. Aquesta xifra ha superat en un 16% els objectius inicials.

Creixen les vendes de forfet de dia de bike

El Bike Park segueix creixent i així ho demostren les vendes dels forfets de dia de bike. Aquesta temporada, la venda ha crescut un 6% en comparació a la passada, demostrant que any rere any, els forfets de dia es van consolidant. La reserva de paquets de forfet amb restauració també han experimentat un increment del 8% en comparació amb el 2018.

Augment en les reserves en línia

Aquest estiu, les vendes fetes a través de la plana web han vist un increment en diferents sectors: la venda de paquets han experimentat un increment del 90% gràcies a la varietat d'ofertes proposades. De la mateixa forma, la venda en línia del forfet ha augmentat un 5%, demostrant la fidelització dels clients de l'estació, a causa del seu coneixement en els beneficis de la compra anticipada. Finalment, les reserves d'activitats han crescut un 44% amb la nova estratègia de presència digital.

Garantida l'obertura al 100% durant els 104 dies d'estiu

Aquesta temporada ha estat acompanyada d'una meteorologia molt favorable. Això ha permès garantir l'obertura al 100% dels serveis de l'estació.

D'altra banda, una de les novetats ha estat la reforma del telefèric amb la col·locació dels vidres que permetien oferir una vista molt més panoràmica. D'acord amb les demandes, els clients també podien gaudir dels aperitius al telefèric, una aposta que ha funcionat positivament i que ha tingut un total de 2.000 consumidors.

Pel que fa al Mountain Park, ha augmentat el nombre d'activitats, la qual cosa ha suposat una millor acollida per a nens i famílies. Aquesta opció és la preferida dels més petits i adults que vulguin gaudir de la natura i la diversió de la muntanya.

Una temporada acompanyada d'esdeveniments esportius

L'estiu a Pal-Arinsal ha estat acompanyat d'activitats i competicions durant quasi cada cap de setmana. Dins d'aquests esdeveniments, l'estació ha acollit dues Copes del Món que han estat el focus mundial durant dies. L'estació de la Massana també aposta per la solidaritat i aquesta temporada ha organitzat esdeveniments que han donat tots els beneficis a accions benèfiques.

Pal-Arinsal es prepara per tornar amb la temporada d'hivern en 49 dies

Amb el tancament de la temporada d'estiu, Pal-Arinsal es prepara per a posar a punt l'estació per a la temporada d'hivern. Aquest any, l'hivern s'iniciarà el 30 de novembre i s'allargarà fins al 13 d'abril del 2020. S'esperen 135 dies de neu on els dissabtes dels mesos de març o abril es podrà gaudir fins a les 18 hores, una hora més de l'habitual.

stats