S'exhaureixen les entrades per a l'estrena del Cirque du Soleil d'aquest dissabte
A dos dies de l'estrena, la majoria d'entrades per a les disset funcions estan venudes, i un 65% dels espectadors procedeixen d'Espanya
2 min. Andorra la Vella
Les entrades per veure l'estrena del nou espectacle Scalada Mater Natura del Cirque du Soleil, que tindrà lloc aquest dissabte, estan exhaurides. Andorra Turisme ha informat aquest dijous, a dos dies del tret de sortida de l'espectacle, que només en queden unes quantes de peu que són prereserves no confirmades, tot i que està previst que s'esgotin en les properes hores.
Pel què fa a la resta de dies, ja no queden entrades de peu però també se n'aniran alliberant de forma gradual de persones que no han confirmat la seva pre-reserva. Respecte les entrades amb seient, la majoria estan venudes però encara n'hi ha de disponibles per alguns dimarts, dijous i divendres.
Dels 17.862 usuaris registrats a la pàgina web www.visitandorra.com, un 26,25% són persones que l'any passat ja van assistir a la primera edició de Scalada, i 13.173 són espectadors nous. La majoria de les persones que han fet la reserva de la seva entrada procedeixen d'Espanya (64,65%) seguits d'Andorra (20,46%) i França (11,40%), i en percentatges més reduïts de Bèlgica, Regne Unit, Estats Units, Canadà, Rússia i Portugal.
No obstant això, les entrades adquirides per particulars suposen només un 15,7% del total de localitats a la venda. En concret, un 68,5% de les entrades han estat comprades per hotels i agències de viatges del país que s'han encarregat de fer la distribució a través dels seus propis canals.
Assaig general per a col·laboradors i veïns
L'escenari i l'envelat ja estan completament instal·lats a l'aparcament del Parc Central i durant aquests dies previs els artistes estan enllestint els últims detalls de cara a l'estrena de dissabte. Demà divendres 4 de juliol es realitzarà un assaig general obert als col·laboradors, als agents turístics andorrans i als veïns que tenen el seu habitatge davant del Parc Central com a compensació per les molèsties ocasionades durant els dies de l'espectacle. Aquesta funció començarà a les 21:30 hores i serà necessari disposar d ́una invitació per accedir al recinte. L'espectacle es veurà amb el públic dempeus.
Per a les 17 funcions previstes, les portes s'obriran dues hores abans de l'inici de la funció i, d'aquesta manera, els espectadors podran gaudir de diferents punts de restauració oferts per Ahotels.