Societat 19/10/2015

Verònica Blume, protagonista de la nova campanya publicitària de Caldea Innú

El termolúdic inicia avui una potent campanya a les principals televisions catalanes i a Internet

Ara Andorra
1 min
Un instant de la gravació de l'anunci / CALDEA-INÚU (SERGI PHOTO)

Andorra la VellaAquest dilluns comença la campanya publicitària de Caldea Innú a televisió i a Internet, de la qual la model i prescriptora d'una vida saludable, Verònica Blume, n'és la protagonista principal. L’espot de campanya es podrà veure a TV3 i a 8TV en horari de 'prime time' i també als principals canals de vídeo d’Internet.

Pel que fa a la televisió, s’ha planificat l’aparició d’un espot de vint segons i d’una peça curta de deu segons, tant als matins i migdies com als vespres, i coincidint amb els programes de major audiència com ara ‘Els Matins’, ‘La Riera’, ‘Crackòvia’ a TV3, o ‘8 al dia amb Josep Cuní’ de 8tv, i durant l’emissió dels telenotícies d’ambdues cadenes.

L’objectiu és aconseguir una màxima notorietat de marca, tot comunicant el contrast d’experiències, i augmentar la freqüentació als centres.

stats