Un forn provoca un petit incendi al local The Embassy

L'ensurt hauria estat provocat per un augment de temperatura de l'electrodomèstic

Un incendi lleu ha afectat aquest dissabte a The Embassy, el recent espai inaugurat aquest dijous a l'edifici El Diamant d'Andorra la Vella que combina el concepte de botiga amb el d'espai gastronòmic, liderat per xefs amb estrelles Michelin. Segons han apuntat responsables de la zona de restauració Chef's Table Andorra, l'incendi hauria estat provocat per un dels forns de la cuina a l'haver agafat massa temperatura i aquest fet ha provocat l'inici d'una columna de fum, per la qual cosa ha hagut d'acudir fins al lloc dels fets una dotació de bombers.

A causa d'aquest augment de temperatura, s'ha hagut de tirar la paret que hi ha situada tot just darrere del forn, per evitar que aquest escalfament es propagui.

Tot i això, s'ha assegurat que tan sols s'ha tractat "d'un ensurt" i que no afectarà el normal desenvolupament de l'espai, que espera reprendre els seus serveis entre aquesta nit i diumenge. D'altra banda, els bombers han hagut d'intervenir aquest dissabte pels volts de les cinc de la tarda en un petit incendi en vegetació a la zona dels Vilars.