Visites guiades per conèixer les Bons, la Mosquera, el Tremat i Vila

Encamp posa en marxa quatre rutes per conèixer el patrimoni cultural dels diferents pobles de la parròquia. El recorregut es pot fer amb un guia de manera gratuïta sota reserva prèvia

Ana
16/07/2014

EncampEl Comú d'Encamp ha presentat, aquest dimecres, una guia de rutes culturals que inclou quatre itineraris per recórrer els nuclis de la parròquia observant els elements arquitectònics i culturals més destacats. El cònsol menor encampadà, Jordi Torres, ha explicat que aquesta guia tanca un seguit d'iniciatives per atraure el turisme i que cobreix una mancança que hi havia fins ara.

Els itineraris s'han recollit a la guia que es pot obtenir tant a les oficines de turisme com als hotels de la parròquia, i els elements esmentats s'han indicat amb cartells numerats perquè els visitants puguin fer el recorregut més fàcilment. A més, els visitants que ho vulguin poden demanar, prèvia cita, fer el recorregut amb un guia de manera gratuïta.

Cargando
No hay anuncios

Les quatre rutes que inclou la guia són l'Itinerari de les Bons, l'Itinerari de la Mosquera i el Tremat, l'Itinerari del Tremat i l'Itinerari d'Encamp i Vila. En aquests quatre camins s'observen les esglésies de tots els pobles, els elements d'art, així com les cases destacades, escultures, museus i d'altres punts d'interès.

Torres ha desitjat que la iniciativa tingui una bona acollida i que ''perduri'', ja que opina que completa l'oferta actual de la parròquia que ja compta amb la guia de senderisme i el Funicamp.

Cargando
No hay anuncios

Visitants a la parròquia

D'altra banda, des del Comú han indicat que l'Oficina de Turisme d'Encamp ha acollit des que va començar l'any un total de 71.374 visitants que hi han sol·licitat informació. A banda, el Funicamp rep un altre tipus de visitants, que poden allotjar-se a qualsevol parròquia, i l'estiu passat va registrar uns 20.000 passatgers.