El pressupost destinat a personal públic puja més d’un 30% en quatre anys
Els comptes mostren que la partida ha passat de 80,8 milions d’euros el 2021 a 107,7 milions el 2025
Andorra la VellaLa despesa de personal de l’Administració pública ha crescut un 33% entre el primer semestre del 2021 i el mateix període del 2025, segons les dades d’execució pressupostària publicades pel Govern.
Els comptes mostren que la partida destinada a despeses de personal ha passat de 80,8 milions d’euros entre el primer i el segon trimestre del 2021 a 107,7 milions d’euros en el mateix interval del 2025. Això representa un increment acumulat de més de 26,8 milions d’euros durant els darrers quatre exercicis.
Només en l’últim any, l’augment ha estat del 7%, segons el detall de variacions inclòs en el document pressupostari. Aquest creixement sostingut reflecteix tant les actualitzacions salarials com l’increment de places dins l’Administració.