El PS critica que el director general del SAAS no tingui dedicació exclusiva al càrrec

Una de les prioritats de la coalició és treballar perquè el Departament de Traumatologia "torni a ser un referent"

M.b.
24/02/2015

Escaldes-EngordanyLa coalició Junts ha presentat en aquesta ocasió les propostes programàtiques en matèria de sanitat, un tema, segons la número dos, Rosa Gili, "molt sensible i en el qual cal ser molt rigorós".

Amb la intenció de guanyar en eficiència, els socialdemòcrates donaran el lideratge de tot el funcionament del Servei Andorrà d'Atenció Sanitària (SAAS) al Ministeri de Sanitat, perquè consideren que l'Estat és el responsable de la política sanitària. En aquest sentit, Gili ha criticat l'actual paper del director general del SAAS "perquè no ha tingut una dedicació plena i això és greu".

Segons la coalició formada pel PS+Verds+IC+I, al carrer hi ha queixes "perquè hi hagut episodis de negligència". Per aquest motiu, han proposat fer una auditoria general per definir competències i optimitzar recursos.

Cargando
No hay anuncios

Una altra de les prioritats de la coalició és treballar perquè el Departament de Traumatologia torni a ser un referent, ja que segons Gili, "durant els darrers quatre anys s'ha perdut confiança".

Rosa Gili ha explicat que també tenen el compromís de treballar perquè no hi hagi saturació en el servei d'Urgències mitjançant la regulació i la direcció dels pacients, consideren que "sols tenim un hospital i ha de treballar de la millor manera possible".

Cargando
No hay anuncios

Tanmateix, entre els punts del programa electoral en matèria de sanitat, la coalició liderada pel PS, destaca el projecte de crear una atenció centralitzada de visites a domicili per als pacients que no necessiten equipaments d'urgències.

Rosa Gili ha clos destacant la necessitat de restablir la confiança en el servei sanitari "per la bona reputació dels bons professionals que hi ha al SAAS".