Actualitat

Així es va viure el caos a l'estació de busos de la Seu arran el col·lapse de trànsit a Andorra

La periodista Eva Clausó ha destacat la desesperació viscuda a l'estació de busos de la Seu d'Urgell

ARA Andorra
12/12/2023

Andorra la VellaEn un vídeo que s'ha fet viral, la periodista Eva Clausó ha destacat la desesperació viscuda a l'estació de busos de la Seu d'Urgell, afectada pel col·lapse experimentat a Andorra fa uns dies a causa del pont de la Puríssima.

"Ens trobem a l'estació de busos de la Seu d'Urgell, companyia Alsa, aquesta situació és repeteix reiteradament", Clausó explica en el vídeo. "Avui és el pont de la Puríssima i molta gent es troba al pont de la Constitució. Aquí hi ha 14 persones que volen pujar a un bus que baixa d'Andorra. Porten esperant des de les 11:30 del matí, i en aquest moment és la 1:30 del migdia".

Cargando
No hay anuncios

Eva Clausó destaca les dificultats que enfronten els passatgers, subratllant la necessitat d'una solució immediata. "L'únic que demanen són solucions", afirma la periodista. "Volien més autobusos per abordar la demanda creixent".

A més, el partit polític JuntsXCat ha plantejat preguntes al Govern sobre les deficiències en el servei de transport públic amb autobús entre la Seu d'Urgell i Barcelona. La situació destaca els problemes urgents que requereixen atenció i millora en la xarxa de transport públic de la regió. La crida a accions immediates per part de Clausó i altres actors s'ha convertit en un tema destacat de discussió i demanda de solucions a aquesta situació crítica.

Cargando
No hay anuncios