Actualitat

Juli Minoves aposta per una residència universitària a l’Hotel Pol

El rector ha subratllat que la Universitat d’Andorra ha estat clau en la transformació del país, amb més de 7.000 títols atorgats

ARA Andorra
29/05/2025

Andorra la VellaEl rector de la Universitat d’Andorra, Juli Minoves, ha estat aquest dijous el convidat al programa Avui serà un bon dia de Ràdio Nacional, on ha assenyalat que la manca de residència per a estudiants és un dels principals reptes que afronta el sistema universitari del país. Minoves ha defensat que construir una residència és clau per créixer, atreure talent i generar dinàmiques semblants a les d’altres universitats com la de Vic.

L’Hotel Pol és la possibilitat, té molts números. Està tocant la universitat, està força bé, s’ha de reformar però l’edifici està molt bé. Vaig quedar parat. Té 70 habitacions i per la ubicació és ideal”, ha dit Minoves, tot remarcant que el repte ara és definir com es fa i com es finança.

Cargando
No hay anuncios

Durant l’entrevista, ha reivindicat que a Andorra s’hi viu molt bé i que la universitat vol aprofitar aquest actiu per consolidar-se com a projecte educatiu de referència: “El pla estratègic l’hem volgut construir de dalt cap a baix. Vam començar a treballar-lo amb el personal docent, administratiu i tècnic. Tothom hi està implicat”.

El rector ha subratllat que la Universitat d’Andorra ha estat clau en la transformació del país, amb més de 7.000 títols atorgats, i que molts dels seus graduats ocupen avui bones feines dins del teixit econòmic i institucional andorrà.

Cargando
No hay anuncios

“Estem fent una feina molt bona. Hem construït pedra sobre pedra, amb paciència i compromís, i ara volem consolidar el projecte, fer-lo visible i que la gent del país hi aposti”, ha conclòs.