La 3a edició de l'Andorra Shopping Festival preveu assolir els 459.000 visitants

L'edició d'enguany, que començarà coincidint amb el Pont del Pilar, té com a objectiu global arribar al 5% de creixement respecte a l'edició anterior

El ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, ha anunciat, aquest dijous al matí durant la presentació dels objectius de l'Andorra Shopping Festival, que l'edició d'enguany, que començarà coincidint amb el Pont del Pilar, preveu arribar als 459.000 visitants, entre turistes i excursionistes. D'aquesta manera, en relació amb el canvi de data, Camp ha detallat que "es fa de forma excepcional per aprofitar aquests dies festius que són de sortida massiva a Espanya" i ha afegit que per aquest motiu "l'edició d'enguany estableix uns objectius molt més ambiciosos". En aquest sentit, Camp ha recalcat que l'objectiu global és arribar al 5% de creixement respecte a l'edició anterior i ha afegit que "disposem d'un pont que no vam tenir durant les dues primeres edicions i creiem que s'ha d'aprofitar al màxim".

Quant a les novetats d'enguany, Pedra ha destacat que tot i que es manté el format d'anys anteriors, "la 3a edició ha millorat les animacions al carrer gràcies a les tematitzacions que es faran amb els diferents 'looks'". En aquest sentit, Noemi Pedra ha destacat l'esforç que s'ha fet des de la Cambra de Comerç per formar als comerciants envers la nova imatge, molt més moderna, que es pretén mostrar d'Andorra. A més, com una altra novetat, enguany també es faran dos concursos, un servirà per demostrar el nivell que es té sobre diferents temàtiques del món de la moda, i l'altre permetrà guanyar un Apple Watch a partir de les fotografies que es pengin a la xarxa amb l'etiqueta #AndorraShoppingFestival2015.

Cargando
No hay anuncios

En relació amb el pressupost total d'aquesta 3a edició, xifrat en 633.000 euros, Pedra ha detallat que és una quantitat menor respecte als altres anys, ja que l'Andorra Shopping Festival està consolidat i, per tant, no requereix una inversió com la inicial. "La prioritat és seguir renovant continguts, però també potenciar tot allò que ens ha anat funcionat i optimitzar els recursos i la feina feta durant les primeres dues edicions", ha assegurat.

Com en les dues primeres edicions, la directora de Màrqueting ha detallat que l'objectiu segueix sent posicionar Andorra com una destinació de compres i "convertir aquesta activitat en una experiència que es pugui gaudir amb la resta d'oferta associada que es pot trobar al país".