La moda, protagonista a illa Carlemany
L’illa Color Fest tindrà lloc de l’1 al 10 de maig al centre comercial i inclourà desfilades de moda, presentacions de productes, mostres de complements, festes a les botigues, un espai per a dissenyadors andorrans, descomptes, sorteigs, sorpreses i la 'shopping night' del dia 2 de maig
Escaldes-EngordanyEl centre comercial illa Carlemany ha organitzat per segon any l’illa Color Fest, la festa de la moda d’Andorra. Es tracta d’un esdeveniment que tindrà lloc de l’1 al 10 de maig al centre comercial i que inclourà desfilades de moda, presentacions de productes, mostres de complements, festes a les botigues, un espai per a dissenyadors andorrans, descomptes, sorteigs, sorpreses i la 'shopping night' del dia 2 de maig.
Els actes previs han començat aquest dilluns i dimarts amb el càsting infantil per a les desfilades del dia 3 de maig, en què els infants seran els protagonistes del Dia de la Mare, desfilant per a elles.
L’illa Color Fest comença aquest cap de setmana, amb el sorteig de tres productes Apple: un Ipad Mini, un Ipad Air i un Iphone 6. Per cada deu euros de compra, els clients obtindran una butlleta que els permetrà participar en el sorteig, el dia 2 de maig durant la 'shopping night', per guanyar un d’aquests productes.
Pel que fa a les desfilades, en total es faran deu passis de moda per a adults entre els dies 1 i 2, i tres desfilades infantils/juvenils el diumenge, Dia de la Mare, amb la col·laboració de les marques del centre comercial.