Successos

El gos que va mossegar el menor a la Massana anava sense acompanyament

El propietari de l'animal és fora del Principat i durant aquests dies l'està cuidant una dona resident

ARA Andorra
29/12/2025

La MassanaEl gos que el passat divendres va mossegar un menor de vuit anys al poble de Sispony anava deslligat i sense anar acompanyat del propietari. Així ho van explicar la mare i la tieta del menor a la policia, les quals van assenyalar que, durant els fets, només van veure un gos del tipus pastor alemany o similar, d'uns 40 kg de pes i de color beix, que es trobava tot sol en la zona propera al cementiri.

De fet, la investigació de la policia i dels banders van permetre esbrinar que el propietari del ca, un home andorrà de 34 anys, no es trobava al país quan va tenir lloc el succés. L'animal l'estava cuidant una dona resident mentre el propietari era fora del Principat. També s'ha confirmat que es tracta d'un gos de raça creuada.

Cargando
No hay anuncios

La policia va rebre l'alerta de la mossegada passats vint minuts de les 16 hores de divendres, quan efectius del SUM estaven atenent el menor després de rebre diverses mossegades per part del gos pels volts de les 14.30 hores.

Amb tot, la policia ja ha aconseguit parlar i identificar el propietari, que ara s'enfronta a una sanció per portar el gos sense lligar ni morrió.