Actualitat
Es resisteix a la detenció després d'agredir la dona i molestar la resta de clients d'un hotel a Canillo
Està acusat de delictes contra la integritat física i moral, contra la llibertat, contra l’honor i contra la funció pública
05/05/2025
Andorra la VellaLa policia informa que va detenir diumenge a la tarda a Canillo un turista de trenta-nou anys com a presumpte autor de delictes contra la integritat física i moral, contra la llibertat, contra l’honor i contra la funció pública.
L’avís va arribar des d’un hotel de la parròquia, que va requerir la intervenció policial quan un home, en estat d’embriaguesa, estava increpant i molestant altres clients. Durant el control, l’home va assegurar que havia agredit la seva dona, fet que es va corroborar instants després, es va començar a posar violent, va amenaçar de mort els policies, els va insultar i es va resistir a la detenció.