Tendències

Un subinspector espanyol també vol denunciar a 'ElMilloR' per la presumpta difamació a un agent

Les tensions es van escalar la matinada de divendres quan Elm Chertó va penjar un vídeo a Twitter en el qual qualificava de "subnormal" l'agent de policia que l'havia aturat

ARA Andorra
26/09/2023

Andorra la VellaAlfredo Perdiguero, subinspector de la Policia Nacional Espanyola i portaveu d'Alternativa Sindical de Policia, ha aixecat la veu per criticar l'actitud del conegut youtuber resident a Andorra, Elm Chertó, més conegut com a 'ElMilloR', després d'un incident amb la policia andorrana que va tenir lloc la nit de dijous a divendres.

Les tensions es van escalar la matinada de divendres quan Elm Chertó va penjar un vídeo a X en el qual qualificava de "subnormal" l'agent de policia que l'havia aturat. A més, va generalitzar la seva crítica fins al punt de dir que qualsevol persona que decideixi fer-se policia és "subnormal". A més, el resident va atacar de nou a l'agent que el va aturar amb la paraula "càncer".

Cargando
No hay anuncios

Alfredo Perdiguero va reaccionar a les declaracions del youtuber expressant el seu desacord i criticant les paraules d'Elm Chertó. Va destacar la importància de respectar i valorar el treball dels agents de policia, que treballen per mantenir l'ordre a la societat.

A més, el subinspector ha anunciat que s'encarregarà de presentar una denúncia contra Elm Chertó en relació amb les seves declaracions, subratllant la serietat de les acusacions que va fer públiques.

Cargando
No hay anuncios