Resolt el misteri del Thyssen

Una vintena de persones participen al joc 'Enigma al museu', organitzat per l'espai museístic amb motiu de la Nit internacional dels museus

Els participants al joc 'Enigma al museu' després d'haver resolt el misteri. / MUSEU CARMEN THYSSEN ANDORRA
Ara Andorra
20/05/2018
1 min

Escaldes-EngordanyMés de vint persones es van convertir en detectius aquest dissabte al vespre i es van endinsar en un joc d'investigació que transcorria a la sala d'exposicions del Museu Carmen Thyssen Andorra. L'equipament museístic va organitzar aquesta activitat amb motiu de la Nit internacional dels museus.

Una visita guiada a quatre veus va donar el tret de sortida al joc, titulat 'Enigma al museu'. Després del 'tour', els guies van acompanyar els diferents grups de participants a través de les proves i enigmes que hi havia preparats, tots relacionats amb les obres d'art d''Allées et Venues', la mostra que es pot visitar actualment a la pinacoteca. Els assistents a l'activitat havien d'esbrinar quina obra havia estat robada i reemplaçada per una còpia, qui havia comès el crim i com el delinqüent va poder sortir del museu.

Després de tres hores de joc i de posar-se en el paper de detectius, els participants van aconseguir superar tots els obstacles i van aconseguir resoldre el misteri. Cap a casa, a banda de l'experiència de l'activitat, també es van endur un obsequi del museu.

stats