Andorra Telecom "s'esforçarà" per ajudar digitalment tots els sectors econòmics

La Jornada Empresa de la companyia de telecomunicacions assoleix un total de 180 inscrits

Amb l'objectiu de donar a conèixer i fomentar la transformació digital i les noves tecnologies al petit comerç, Andorra Telecom ha portat a terme aquest dijous una nova edició de la Jornada Empresa. El director general de la companyia de telecomunicacions, Jordi Nadal, ha afirmat que "posarem el màxim esforç per intentar ajudar a tots els sectors econòmics del Principat". En aquesta edició, i a causa del canvi d'hàbits produïts per la societat que obliga als comerciants a reinventar-se, Andorra Telecom ha cregut oportú que el convidat fos el divulgador i assessor Marc Vidal. Després, per cloure la jornada, s'ha portat a terme una taula rodona sota el títol 'Els reptes immediats del comerç a Andorra' amb la presència de la presidenta de The Shopping Mile, Sònia Yebra; el representant de Sogar, Marc Soliva, i l'analista de relació amb el client de Pyrénées Andorra, Marta Ballús, a més de Marc Vidal i Jordi Nadal.

L'anàlisi actual de la societat, sobretot amb la irrupció dels anomenats ' milenials' fa que, segons Marc Vidal, "hi ha generacions que estan creixent que no han de passar per cap botiga físicament". Per aquest motiu, el ponent de la Jornada Empresa d'Andorra Telecom ha afirmat que "venir a Andorra haurà d'incorporar algun valor afegit, sigui turístic, mediambiental o formatiu". Vidal ha clos dient que "tot el comerç s'haurà de vincular a més coses, ja que haurà de donar un valor afegit al fet de la venda, també, i fins i tot poder caldria no vendre tants productes i apostar per una oferta més específica".

Andorra Telecom, com a organitzador de la Jornada  Empresa, també guanya importància en aquesta digitalització del comerç. "És cert que som una part necessària perquè el comerç pugui digitalitzar-se però només una part", segons Nadal. En referència a la cita organitzada aquest dijous, Nadal ha comentat que "estem molt contents de l'acceptació de la jornada amb 180 inscrits, fet que demostra que el comerç està sensibilitzat a prendre consciència de la situació de la qual està i millorar".