Economia 28/03/2019

Màrqueting emocional per millorar l'atenció al client

Més d'una vuitantena de persones participen en les Conferències d'Innovació a Andorra

T. N.
1 min
Una de les conferències. / T. N.

Sant Julià de LòriaCom aplicar la intel·ligència artificial a l'experiència del client és el que s'han preguntat els assistents a les Conferències d'Innovació a Andorra, organitzades per Pyrénées Andorra i Enzyme Advising Group, amb col·laboració d'Actua, la Universitat d'Andorra, Andorra Telecom, FEDA i el comú de Sant Julià de Lòria.

L'expert en màrqueting relacional i experiència amb el client, Juan Carlos Alcaide, ha estat un dels dos ponents que han participat en la jornada. Sota el títol 'L'experiència de client: com canvien els negocis de retail i turisme a través de la personalització', ha parlat sobre com el big data i la gestió de bases de dades poden millorar l'experiència amb el client, per exemple creuant les xifres d'estoc amb la previsió del temps perquè en els dies de pluja la botiga disposi de més impermeables.

"A tots ens agrada jugar", explica Alcaide, "i la compra lúdica té clarament una relació amb la interacció amb els productes". L'expert assegura que és molt positiu crear un ambient on els clients puguin tocar i jugar amb els objectes, per permetre'ls passar una estona agradable i "comprovar que la compra que fan és racionalment adequada i emocionalment placentera".

A l'acte hi han participat més d'una vuitantena de persones, entre empresaris, membres d'Actua i estudiants de la Universitat d'Andorra. La jornada ha conclòs amb una taula rodona en la qual hi ha participat el ministre d'Economia, Competitivitat i Innovació en funcions, Gilbert Saboya.

stats