Economia 28/12/2017

Neix Whitefit, una marca de roba esportiva 'Made in Andorra'

Marta Marsà ha creat un nou concepte de disseny vinculat a la venda en línia

Ara Andorra
2 min
Marta Marsà.

Andorra la VellaL’andorrana Marta Marsà presenta aquest mes de gener els dissenys de la seva línia de roba esportiva 'Made in Andorra'. Sota la marca Whitefit, la jove canillenca ha creat un nou concepte de disseny vinculat a la venda en línia a través de la web www.whitefit.net que es donarà a conèixer en el marc del 'showroom' que es desenvoluparà entre el 2 i el 6 de gener vinents, a l’hotel Village de Soldeu, a Canillo.

Durant aquests dies, la dissenyadora mostrarà la col·lecció amb la qual debuta al món del disseny de roba esportiva i posarà a la venda vint unitats de cada una de les línies de disseny amb què compta, totes elles d’edició limitada.

Cadascun dels dissenys parteix d’un concepte, marcat per la temàtica que la dissenyadora ha utilitzat per inspirar les diferents col·leccions i que es reflecteix a través de les il·lustracions creades amb aquarel·la i sublimades en el teixit. Es realitzen aproximadament entre cinc i deu il·lustracions per tema.

El projecte es basa en la producció de proximitat, a cavall entre Andorra i Catalunya, posant en valor el treball de qualitat de microempreses i de l’emprenedoria familiar. Tal com ho defineix la dissenyadora, "des de Whitefit es busca una producció de quilòmetre 0, amb la màxima qualitat, una funcionalitat i tècnica estudiada per realitzar la pràctica esportiva i un disseny exclusiu per a aquelles persones que busquen un estil únic i diferent". Amb aquest objectiu, totes les línies de Whitefit es treballen, des del punt de vista tècnic, amb diferents teixits elàstics amb diversos gramatges i propietats de manera que "tots ells deixen pas a la ràpida evacuació de la suor, expulsant les partícules líquides vers l’exterior", conclou la dissenyadora.

El primer 'showroom' de Whitefit, que s’instal·larà al vestíbul de l’Sport Hotel Village, és obert a tothom i l’entrada és lliure. Els assistents podran tocar i provar les peces, a més d’adquirir-les directament durant els cinc dies de durada de l’esdeveniment.

stats