Actualitat
Economia25/04/2023

Bizum també arriba a MoraBanc

Els usuaris de la banca digital disposen de Bizum sense haver d’obrir un nou compte

ARA Andorra

Andorra la VellaMoraBanc ha estrenat la seva nova aplicació mòbil que inclou fins a 15 novetats i millores entre les quals hi ha la funcionalitat Bizum. Uns 58.000 usuaris de la banca digital de MoraBanc poden fer servir el Bizum a partir d’avui sense la necessitat d’obrir un compte nou. Amb només dos clics ja poden fer servir aquest servei d’enviament de diners sense comissions i on només cal conèixer el número de telèfon mòbil del destinatari.

A més del Bizum, la nova App és un salt endavant en funcionalitats i usabilitat que permetrà a MoraBanc mantenir la posició de banc referent en innovació digital a Andorra. Els usuaris tindran una visió de la seva posició global molt més clara i detallada amb menys canvis de pantalla i una navegació més senzilla. També serà possible consultar dades i fer gestions amb contractes diferents del mateix titular sense haver de tancar la sessió. Per a les persones amb inversions, l’actualització del broker online permet millorar el detall i anàlisi de valors amb gràfics més avançats i optimitzats.

Cargando
No hay anuncios

La visió digital de MoraBanc té com a focus principals l’experiència de l’usuari i integrar el banc dins de l’App i els dispositius mòbils, i així establir una connexió més directa amb més flexibilitat i llibertat.

Una banca digital inclusiva i per a tothom

Cargando
No hay anuncios

La transformació digital és una prioritat per a MoraBanc però sempre amb la premissa de no deixar ningú enrere i ser el més inclusiu possible. Per això es manté el servei a les oficines sense limitacions, alhora que es fomentarà la divulgació digital entre les persones més grans amb ambaixadors digitals per donar-los suport, amb tallers i formacions d’educació digital en els propers mesos.

En els darrers anys la banca digital de MoraBanc ha registrat un creixement exponencial i sostingut, en paral·lel a les innovacions i millores que s’han anat aplicant de manera permanent. Comparant les dades de 2022 respecte a 2021, els accessos totals han crescut un 24% i les operacions totals un 34%. En els darrers 5 anys els accessos a distància s’ha multiplicat per 2,8 i les operacions totals s’han multiplicat per 4,2 Aquestes mètriques responen a un canvi de tendència en el consum dels serveis bancaris, amb l’accés de clients mil·lennials, però també a la proposta digital competitiva de MoraBanc.